Wysyłka

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.
2. Dostawa zamówionych Towarów odbywa się przesyłką kurierską firm: Poczta Polska, DPD, za pośrednictwem usługi Paczkomaty InPost 24/7, GLS, UPS lub poprzez odbiór osobisty.
3. Z kosztami dostawy można zapoznać się poniżej. Koszty dostawy zostaną również wskazane w momencie składania Zamówienia.
4. Koszty dostawy Towarów naliczane są za wszystkie elementy zamówienia, niezależnie od tego, czy należą do nich również Towary gratisowe.
5. Wszystkie wysyłki z przedpłatą o wartości zamówienia powyżej 500 zł będą wysyłane bez opłaty za dostawę.
6. Termin realizacji dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla DPD jest to zwykle: 1-2 dni robocze, dla Paczkomatów: 1-2 dni robocze. Termin otrzymania paczki to; czas księgowania zapłaty + termin wysyłki + czas dostawy.
UWAGA: Podczas odbioru przesyłki przez Klienta należy sprawdzić kompletność zawartości przesyłki i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia mechanicznego lub niekompletności zawartości przesyłki, Klient zobowiązany jest spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół musi być sporządzony w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach i podpisany przez kuriera i Klienta.

Opłaty za wysyłkę

1. Na wszystkie zamówienie do kwoty 500 zł — opłata za wysyłkę, wynosi 9.99 zł i zostanie doliczona do zamówienia, o czym KLIENT jest informowany, w trakcie procesu składania zamówienia - przed jego zakończeniem.
2. Na wszystkie zamówienia powyżej 500 zł. - KLIENT nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z dostarczeniem mu zamówionego towaru przez Tiger BRO Sp. z o.o. Wszystkie opłaty w tym wypadku pokrywa sprzedawca, czyli Tiger BRO Sp. z o.o.
UWAGA:W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy (zakupu towaru) Tiger BRO Sp. z o.o. zwraca Klientowi otrzymane płatności, wyłączając koszty dostawy – dostarczenia Towaru, w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient jest zobowiązany odesłać Towar na własny koszt i nie może liczyć na odzyskanie tych środków pieniężnych od Tiger BRO Sp. z o.o. Jeśli dostarczenie Zamówienia złożonego przez klienta było bezpłatne z tytułu przekroczenia progu 500 zł, Klient zostanie obciążony kosztami dostarczenia tego towaru poniesionymi przez Tiger BRO Sp. z o.o. Klient ma obowiązek odesłać towar podlegający zwrotowi w terminie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Tiger BRO S p. z o.o. zostało poinformowane o decyzji Klienta o skorzystaniu z prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Więcej w regulaminie sklepu.